Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
为什么是 OCaml?
Leviathann
·
Dec 5, 2021
· 1784 views
This topic created in 1661 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
MS 的 OCaml: F#
FB 的 OCaml: ReScript
这个语言的语法有什么特别好用的地方?
OCaml
rescript
语法
好用
1 replies
1
IMXT
Feb 15, 2022
自己学下就知道啦
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
2915 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 30ms ·
UTC 15:14
·
PVG 23:14
·
LAX 08:14
·
JFK 11:14
♥ Do have faith in what you're doing.
❯